شورای اسلامی شهر بوشهر در حالی برای شهردار جدید مرکز استان بوشهر خانه ۶۵۰ میلیون تومانی رهن کرده که از سرنوشت پول رهن خانه دو شهردار پیشین خبری در دست نیست.

حیدر رفاهی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با روی کار آمدن حسین صالحیان، شهردار جدید بوشهر این روزها موضوع تامین هزینه خانه برای شهردار از سوی شورای شهر در فضای مجازی استان بوشهر داغ و با واکنش‌های انتقادی مردم روبه‌رو شده است.

حیدر رفاهی درباره این ماجرا گفت: پس از بررسی‌های انجام‌شده برای رهن خانه شهردار بوشهر، بالاخره منزلی ۹۰۰ میلیون تومانی برای رهن پیدا شد و پس از جلسه مالکین با رئیس شورا، این رقم به ۶۵۰ میلیون تومان کاهش یافت.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: صالحیان، شهردار بوشهر هم تاکید کرد که خانه به صورت رهن گرفته شود تا پس از اتمام قرارداد این هزینه به شهرداری برگردد، در صورتی که پس از اتمام قرارداد خانه دو شهردار پیشین پول رهن این خانه‌ها هاپولی شد و به شهرداری برنگشت.

دبیر شورای شهر بوشهر گفت: صالحیان تا یک ماه در مهمانخانه شهرداری با شرایط ضعیف، سطح پایین و به‌دردنخور زندگی می‌کرد. کما اینکه خانه‌ای که با ۲۰۰ میلیون تومان در آپارتمان رهن شود به درد نمی‌خورد و در شان شهردار بوشهر نیست. مردم بوشهر خونگرم و مهمان‌نوازند و نباید به هزینه بالای رهن خانه شهردار خرده گرفت.

کد خبر 577205

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha