برخی مقامات فعلی و پیشین کشور در پیامی درگذشت حاجیه خانم منصوره صدر (صادقی) همشیره مکرمه امام موسی صدر و مادر همسر سیدمحمد خاتمی را تسلیت گفتند.

نماز خاتمی برر پیکر منصوره صدر

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

سرور ارجمند حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی دامت برکاته

در گذشت مادر بزرگوار همسرتان را صمیمانه خدمت جنابعالی و سرکار خانم زهره صادقی تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال آن فقیده سعیده و همسر مکرم ایشان مرحوم حجه الاسلام و المسلمین آقای دکتر صادقی را مشمول غفران واسع خویش قرار دهد و به حضرت مستطاب عالی و سرکار خانم زهره صادقی و خواهر بزرگوار و برادر گرامی شان جناب آقای شهاب صادقی صبر و اجر و طول عمر با عزت عنایت دارد. 

ظریف به خاتمی تسلیت گفت

متن پیام ظریف به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون 

با کمال تاثر در ایام شهادت و سوگواری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خبر درگذشت بانوی بزرگوار و مومنه، حاجیه خانم منصوره صدر (صادقی)، همشیره مکرمه امام موسی صدر را دریافت کردم. 
اینجانب ضایعه درگذشت آن فقیده سعیده را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، برادر محترمم جناب آقای دکتر محمد صدر و خانواده‌های محترم صدر، صادقی و خاتمی و سایر بازماندگان معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی فاضله، علو درجات و همجواری با صلحاء و مومنان مقرب درگاه الهی را مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت معاون اول رئیس جمهور به سید محمد خاتمی

 معاون اول رییس جمهور نیز در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی، درگذشت مادر همسر وی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی
درگذشت بانوی پرهیزکار و صبور سرکار خانم سیده منصوره صدر مادرهمسر گرامیتان و خواهر ارجمند عالم مجاهد و روحانی روشن ضمیر و روشن بین امام موسی صدر موجب تأسف و تأثر گردید.

مصیبت فقدان این بانوی مؤمنه و وارسته را به جنابعالی و خانواده محترمتان و سایر بستگان گرانقدر صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

کد خبر 576768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha