مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

۷۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق به همت نیروی انتظامی، گمرک و اصناف از ابتدای فروردین تا پایان آذر ۹۹ در استان سمنان کشف شد.

قاچاق کالا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسلامی راد، مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ۴۷۲ میلیارد ریال از مجموع ۷۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف‌شده در استان کار ماموران نیروی انتظامی در ۹ ماه بود که در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت. کشف قاچاق کالا و ارز در استان سمنان به تشکیل ۸۱۸ پرونده منجر شد.

وی افزود: ۳۴۴ پرونده در زمینه قاچاق کالا به وسیله اصناف استان سمنان در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده ۱۳.۵ میلیارد ریال بود. ۲۲ میلیارد ریال از کالاهای قاچاق کشف شده نیز مربوط به کنترل و نظارت در گمرک استان بود. تمام پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز استان سمنان در اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل می‌شود و براساس گزارش‌ها از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال ۳۸۰ پرونده در زمینه قاچاق تشکیل شد.

اسلامی راد ادامه داد: از مجموع ۳۸۰ پرونده تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا با همراهی و تلاش پلیس، گمرک و اصناف، ۲۴۷ پرونده با محکومیت بالای ۸۱ میلیارد ریال مختومه شد و ۱۷۸ پرونده به ارزش ۵۱۷ میلیارد ریال حکم برائت گرفت.

کد خبر 575915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha