رییس شورای اسلامی شهر تهران، مخدوش کردن تابلوی خیابان استاد شجریان را اقدامی غیرقانونی خواند و گفت: انتظار ما از دستگاه‌های مسئول این است که جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، تدابیر لازم را بکار گیرند.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در ابتدای دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به میلاد حضرت عیسی(ع) گفت: فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر الهی، عیسی مسیح(ع) را به همه موحدین جهان، بویژه شهروندان مسیحی و ارمنی تهران از طرف اعضای شورای شهر تبریک می‌گوییم و در سال جدید میلادی برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

وی ادامه داد: عیسی بن مریم(ع)، از برجسته‌ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می‌شد، عیسی مسیح خود معجزه بود و بالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرت‌های اختصاصی و انحصاری خداوند است به این پیامبر اولوالعزم اعطا شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهمترین پیام مسیح برای انسان، گشودن آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پرودگار جهان است تا انسان‌ها نیز روابط خود بر اساس همین معیار بنا کنند و متاسفانه امروز جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرت‌هایی است که خویش را پیرو مسیح و مسیحیت می‌دانند.

محسن هاشمی در ادامه ضمن اشاره به آغاز ایام فاطمیه و گرامیداشت این ایام افزود: همچنین حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان تهرانی و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، بار دیگر حساسیت و لزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را نشان داد.

هاشمی اضافه کرد: عدم وجود مدیریت متمرکز و سیستم اطلاع‌رسانی در بحران‌ها و سوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می‌تواند ده‌ها و صدها برابر این تلفات، در وقایع پیش رو به شهروندان آسیب برساند که نیاز به تجمیع و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در مدیریت یکپارچه شهری وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین لازم است نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داده شود. متاسفانه این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خوشبختانه خانواده شهید فخری‌زاده، با اطلاع‌رسانی مناسب، نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: کسانی که دغدغه ارزش‌ها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات غیرقانونی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب، تنها به تخریب ارزش‌ها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی بویژه نسل جوان دست می‌زنند و انتظار ما از دستگاه‌های مسئول جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون، تدابیر لازم را بکار گیرند.

کد خبر 575824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha