ستاد ملی کرونا پیشنهاد بازگشایی مدارس را تصویب نکرده و بر این اساس اگر موردی در این زمینه در استان کرمان مشاهده شود، تخلف به شمار می‌آید.

علي زيني وند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، استاندار کرمان گفت: بعضی از شهرستان‌های ما مثل بافت و شهربابک بر اساس گزارش‌ها همچنان شکننده هستند بنابراین فرمانداران باید این موضوع را مد نظر داشته باشند. با اهتمام در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی تا پایان سال باید روند کاهشی داشته باشیم، بنابراین فرمانداران باید پای کار باشند و هیچ عذری پذیرفته نیست.

علی زینی‌وند بیان کرد: در شهرهایی که نارنجی بودند و این هفته زرد شدند همچنان محدودیت‌های تردد شبانه تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. درباره بازگشایی پایه‌های یک و دو دبستان اگر جایی این اتفاق افتاده تخلف محسوب می‌شود و باید پیگیری شود، زیرا این پیشنهاد در ستاد ملی کرونا تصویب نشد.

استاندار کرمان گفت: از اصناف به دلیل کمک به کاهش آمار تشکر می‌کنیم و در زمینه برگزاری مراسم ۹ دی و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ایام فاطمیه تاکنون مجوزی اعلام نشده است. بنابراین منتظر دریافت مجوز هستیم و اطلاع‌رسانی درباره برگزار شدن این برنامه‌ها تا تصمیم نهایی نباید اعلام شود.

کد خبر 575790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha