معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان کارفرمای پروژه احداث ساختمان خانه شهر، در همایش ملی بتن و زلزله مورد تقدیر قرار گرفت.

بازآفريني هويت بلديه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، همزمان با بیست و سومین همایش ملی بتن و زلزله، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در سخنرانی که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد به تشریح اقدامات این معاونت در جهت توسعه استفاده از بتن در پروژه‌های روسازی معابر پرداخت.

طی روز دوم همایش، هیئت داوران انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI)-شاخه ایران و مرکز تحقیقات بتن (متب)، پروژه احداث ساختمان خانه شهر را به عنوان پروژه برگزیده انتخاب و ضمن قدردانی از صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان کارفرمای این پروژه، لوح تقدیر همایش را به نماینده وی اعطا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه فرهنگی ساختمان خانه شهر (بلدیه) در تهران با زیربنایی در حدود ۱۸ هزار مترمربع در زمینی به متراژ ۴۹۰۰ مترمربع و و زیربنای ۱۸۰۰۰ مترمربع در ۴ طبقه توسط سازمان عمرانی مناطقشهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است که عملیات آن تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

ساختمان بلدیه قرار است به محلی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با برنامه‌ریزی شهر و گفت‌وگوی مردم و متولیان شهر تبدیل شود. این پروژه دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت ۳۶۰ نفر، کافه رستوران حدود ۱۰۰ نفر، عکاسخانه، شهر کتاب، کافه کتاب و گالری موزه است. 

از ویژگی‌های مهم ساختمان خانه شهر می‌توان به ورودی مترو اشاره کرد که برای آسایش و رفاه مردم در طرح گنجانده شده و پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این پروژه، ساختمان بلدیه سابق به قطب فرهنگی و گردشگری تبدیل شده و باعث توسعه گردشگری و جذب توریست در سطح منطقه و شهر تهران شود.

کد خبر 575680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha