مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) از راه‌اندازی بیمارستان بحران یزد تا پایان سال خبر داد.

بیمارستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمود نوری شادکام گفت: ما حدود ۴۰ روز بالاترین میزان بروز و بستری را نسبت به جمعیت در کشور داشتیم و در ۲۲ آبان ماه ما حدود ۱۲۰۰ بیمار بر روی تخت‌های بیمارستانی داشتیم که بالغ بر ۲۴۰ نفر از آنها در آی‌سی‌یوها بستری شده بودند.

وی از مصرف روزانه حدود ۳۰ تن اکسیژن در این ایام خبر داد و گفت: تقریبا از تمام بیمارستان‌های استان یک یا دو یا بیشتر از بخش‌ها به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد و سعی کردند که این بخش از سایر حوزه‌ها فاصله داشته و جدا باشد. چهار بیمارستان دانشگاه به عنوان بیمارستان‌های ریفرال اختصاص پیدا کرد و در بیمارستان شهدای کارگر هم سعی شد که ۶۵ تخت اضافه شود تا خدمات بهتری به بیماران این بیمارستان‌ها ارائه شود.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی(ره) یزد ادامه داد: حدود ۲۰۰ تخت عادی و ۲۰۰ تخت ویژه در اوج بیماری برای بیماران و در بسیاری از بیمارستان‌ها تخت‌های سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو هم اضافه شد. سی‌تی‌اسکن‌های مستقر در ۱۳ بیمارستان ۶۸ هزار سی‌تی‌اسکن برای بیماران انجام دادند و سعی شد در کمترین زمان ممکن انجام شود. در حال پیگیری هستیم بیمارستان بحران را تا پایان سال در استان یزد ایجاد کنیم تا در مواقع بحران بتواند خدمات‌رسانی لازم به مردم را ارائه کند.

کد خبر 575583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha