شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: باتوجه به تغییر وضعیت رنگ شهر کرمانشاه به زرد سینماهای این شهر از امروز (شنبه ششم دی) آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان است.

سینما کرونا

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد کنجوری ضمن تاکید برنظارت کامل برای رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سینماها، اظهار کرد: اکنون براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با توجه به زرد شدن وضعیت کرمانشاه، گروه شغلی ۳ از ششم دی ماه ۹۹ مجاز به فعالیت می‌شود.

وی افزود: باتوجه به کاهش محدودیت‌ها از ششم دی‌ماه ۲ سینما آزادی و فرهنگ این شهر با اکران فیلم‌های روز در خدمت همشهریان هنردوست خواهند بود و به زودی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه به چرخه اکران اضافه خواهد شد.

کنجوری بیان کرد: آموزش‌های لازم به کارکنان در قالب کلاس‌های چند ساعته آموزشی و آیین ‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت در طرح فاصله‌گذاری هوشمند داده شده و ان‌شاءالله در زمینه بهداشت محیط هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی افزوده شدن ۲ سالن با ظرفیت ۳۶ نفر و کافی‌شاپ را از اقدام‌های سال جاری و ایام شیوع کرونا برای توسعه‌ سینماهای کرمانشاه اعلام کرد و افزود: افزایش سرانه صندلی‌های سینمایی از مهم‌ترین اهداف موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

کد خبر 575517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha