یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی با نساجی از شرایط تیمش بعد از فینال آسیا گفت.

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: من هم در ابتدا به خانواده هوادار عزیزمان تسلیت می‌گویم که اتفاق بدی برای وی افتاد، همه ما را ناراحت کرد. برای هواداران عزیزمان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. پس از اتفاقی که در لیگ قهرمانان برای ما افتاد و نتوانستیم قهرمان شویم هنوز حسرت بازی با اولسان را می‌خورم و فراموش کردن آن بازی برای من سخت است. به هر صورت شرمنده هواداران شدیم.

وی افزود: از آن روز سعی کردم با بازیکنان مثبت صحبت کنم تا تمرینات بانشاطی داشته باشیم؛اما فراموشی فینال لیگ قهرمانان برای همه اعضای تیم سخت است. فکر می‌کنم می‌توانستیم قهرمان شویم اما متاسفانه اتفاقات زیادی افتاد و تصمیم‌های زیادی علیه ما گرفته شد که نتوانستیم تمرکز و شادابی را داشته باشیم. در نهایت نتوانستیم این مقام را به دست آوریم و شرمنده هواداران شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم تمرینات لازم برای دیدار با نساجی را انجام بدهیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که خیلی خوب لیگ را شروع کرد اما متاسفانه این اواخر نتایج خوبی کسب نکرد. هرچند هواداران نساجی در ورزشگاه نیستند اما خوشحالم در جمع مردم خوب قائمشهر هستیم زیرا همیشه اینجا خاطرات خوبی داشتم و نسبت به مردم این شهر حس خوب و محترمانه‌ای دارم.

گل محمدی تصریح کرد: فکر می‌کنم کیفیت زمین و ورزشگاه به اندازه‌ای نیست که دو تیم بتوانند از لحاظ فنی توانایی های خود را به نمایش بگذارند و مقداری بازی روی اتفاق‌ها می‌رود و سخت می شود. انگیزه خوبی برای پرقدرت شروع کردن لیگ و ادامه دادن آن داریم. شروع بدی نداشتیم و امیدوارم فردا با کسب سه امتیاز آن را به خوبی ادامه بدهیم. هرچند می‌دانم دیدار دشواری است و بازیکنانم تحت فشار هستند اما باید آن را مدیریت کرده و لیگ قهرمانان را فراموش کنیم تا استارت خوبی برای لیگ برتر داشته باشیم.

کد خبر 575235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha