مدیر کل غله و خدمات بازرگانی البرز اعلام کرد در اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها ۶ هزار و ۷۶ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه توزیع در این استان کشف و ضبط شد.

آرد قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش حسین‌پور ارزش ریالی این مقدار آرد را بیش از ۴ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: طرح بازرسی از شبکه توزیع آرد و نان استان البرز با تقویت تیم‌های مشترک و بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و اتحادیه‌های شهرستان‌های استان البرز از آذرماه سال جاری تشدید شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال بازرسی‌های در حوزه گندم، آرد و نان جدی‌تر دنبال و از تخلف‌های احتمالی جلوگیری شده است. در نشست مشترک دستگاه‌های اجرایی که اوایل آذرماه با حضور استاندار البرز برگزار شد، نظارت بر توزیع شبکه آرد و نان به تمام دستگاه‌های مسئول محول شد تا از تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

حسین‌پور با بیان اینکه آرد یارانه‌ای به دو صورت یارانه‌ای یک و یارانه‌ای ۲ (نیمه‌آزاد) به نانوایان استان تخصیص می‌یابد، گفت: ماهانه ۱۵ هزار و ۸۱۰ تن سهمیه یارانه‌ای یک و ۷۸۰۰ تن یارانه‌ای دو بین نانوایان استان البرز توزیع می‌شود.

کد خبر 574938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha