مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد طرحی در دست اجرا دارد که در آن حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار ناوگان عمومی و وانت‌بارهای عمومی به رایگان به سیستم دوگانه‌سوز مجهز می‌شوند.

تاكسي

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: در فاز اول این طرح خودروهای عمومی شامل تاکسی‌ها، ون‌ها و وانت بارها و در مرحله دوم خودروهای مسافربری شخصی تجهیز خواهند شد.

سید باقر نورالدینی افزود: تاکسی‌ها و وانت بارها برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت https://irngv.mimt.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند و پس از پالایش اطلاعات با توجه به اولویت‌های این طرح تجهیز خواهند شد.

وی با بیان اینکه واجدان شرایط به کارگاه‌های مجاز ما مراجعه کنند و به صورت رایگان دوگانه سوز شوند، اظهار کرد: در استان کرمان ۹ کارگاه وجود دارد که ۶ مورد آن شهر کرمان و در هر یک از شهرهای بم، زرند و رفسنجان یک کارگاه وجود دارد اما در جنوب استان هنوز کارگاهی نداریم.

نورالدینی بیان کرد: این طرح در راستای حفظ محیط زیست و تدابیر بهینه سازی مصرف سوخت اجرا می‌شود و در فاز دوم آژانس‌های اینترنتی و معمولی و به مرور این طرح به همه خودروها تعمیم داده می‌شود.

وی تاکید کرد: ظرفیت در کل کشور مشخص شده است اما استان‌ها سهمیه بندی نشده‌اند و هر استانی که پیشرو باشد سهم بیشتری دریافت می‌کند بنابراین از هم استانی‌های عزیز درخواست دارم از این فرصت استفاده کنند و قبل از آنکه ظرفیت تکمیل شود حتما ثبت نام تا در نوبت قرار گیرند.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: کارگاهی از نظر ما مجاز است که زیرساخت‌ها، مجوزها و امکانات لازم داشته باشد بنابراین اگر در جنوب استان کرمان کارگاهی زیرساخت‌ها و امکانات لازم را دارد به ما مراجعه تا مجوزهای لازم را دریافت کند و آن را به عنوان کارگاه مجاز معرفی می‌کنند.

وی با تاکید برآنکه مردم  خودروی خود را در کارگاه‌های مجاز دوگانه سوز کنند، اظهار کرد: با توجه به کپسول‌های که در کل کشور توزیع شده ما کمبودی در این زمینه نداریم و همچنین با توجه به اینکه بیشتر قطعات لازم برای دوگانه سوزی در داخل کشور به صورت کاملا استاندارد تولید می‌شود بنابراین در قطعات هیچ کمبودی نداریم.

کد خبر 574634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha