استاندار کردستان از اعطای تسهیلات کم‌بهره بانکی به دستفروشان خیابان فردوسی سنندج برای جبران درآمد معیشتی آنان به دلیل تغییر مکان کسب خبر داد.

بهمن مرادنیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن مرادنیا در دیدار با نمایندگان دستفروشان خیابان فردوسی سنندج اظهار کرد: هدف ما در کردستان خدمت به مردم استان است و از هر امکان و راهکاری در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: برای انجام پیاده راه فردوسی سنندج هزینه بسیاری صورت گرفته و شایسته نیست این مکان دوباره به محل حضور دستفروشان تبدیل شود. ساماندهی این خیابان از جمله مطالبات شهروندان سنندجی بود و در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل آن بودیم.

استاندار کردستان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی برای ۲۰۰ نفر از دستفروشان واقعی خیابان فردوسی خبر داد و گفت: دستفروشان می‌توانند از این تسهیلات برای ایجاد یک شغل پایدار استفاده کنند.

مرادنیا تاکید کرد: با هماهنگی شهرداری و رعایت ضوابط و مقررات شهری، دستفروشان می‌توانند به صورت شب بازار از این پیاده راه استفاده کنند و بدون شک جذابیت این خیابان آنقدر خواهد بود که بتواند مخارج زندگی دستفروشان را تأمین کند.

وی از دستفروشان درخواست کرد در میان خود نمایندگانی برای شناسایی دستفروشان واقعی انتخاب کنند تا از سوءاستفاده برخی افراد سودجو جلوگیری شود.

کد خبر 574576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha