جوایز سالانه انجمن منتقدان لس‌آنجلس فهرست برندگان ۲۰۲۰ خود را اعلام و ساخته جدید استیو مکوییین را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد.

فیلم

به گزارش همشهریی آنلاین به نقل از  ایسنا، اسکرین گزارش داد مجموعه فیلم های «تبر کوچک»  ساخته استیو مکویین که در جوایز اسکار حضور ندارد، از سوی انجمن منتقدان لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و جایزه بهترین فیلمبرداری را نیز از آن خود کرد. «تبر کوچک» یک مجموعه شامل پنج فیلم است که داستان‌های متمایزی از زندگی مهاجران هند غربی در لندن در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ را روایت می‌کند.

فیلم «سرزمین آواره ها» ساخته کلوئی ژائو جایزه بهترین کارگردانی را از این جوایز به خود اختصاص داد و چادویک بوزمن بازیگر درگذشته آمریکایی به عنوان بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «بلک باتم ما رینی» انتخاب شد.

در سایر شاخه ها، جایزه بهترین بازیگر زن به کری مولیگان برای فیلم «زن جوان نویددهنده» و جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن نیز به ترتیب به گلین تورمن برای فیلم «بلک باتم مارینی» و یو-جونگ یو برای فیلم «میناری» اعطا شد.

درام تاریخی «قددراز» به کارگردانی کانتمیر بالاگوف از روسیه جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان را از انجمن منتقدان لس آنجلس دریافت کرد و «زمان» ساخته گرت بردلی هم بهترین مستند بلند نام گرفت.

روز گذشته جوایز انجمن منتقدان نیوبورک فیلم «اولین گاو» ساخته کلی رایکارت را در رتبه نخست برترین فیلم های سال ۲۰۲۰ قرار داد.

کد خبر 574373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha