عضو شورای شهر تهران با اشاره به قوانین و مصوبه‌های موجود درباره انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان، گفت: تا تحقق این تکالیف در زمینه صدور پروانه ساختمانی، فاصله قابل توجهی وجود دارد.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمود میرلوحی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران، گفت: در اجرای تبصره ۳ ماده ۵۷ قانون رفع موانع تولید و چندین مصوبه و مقرره دیگر انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تاکید قرار گرفته است و در یکی از مهمترین فعالیت‌های مدیریت شهری یعنی صدور پروانه ساختمانی به نظر می‌رسد تا تحقق این تکالیف فاصله قابل توجهی وجود دارد.

میرلوحی افزود: لذا مورد انتظار است در مرحله نخست مشخص بفرمایید در جهت غیرحضوری شدن فعالیت‌های مرتبط در داخل شهرداری چه اصلاحاتی صورت پذیرفته و پروانه صادره در مناطق، کاربری‌های مختلف و متراژهای کوچک و بزرگ در چه مدت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، بفرمایید در جهت ایجاد پنجره واحد و همکاری دستگاه‌های دولتی از قبیل ثبت اسناد، زمین شهری و وزارت نیرو در موارد حریم روددره‌ها و خطوط انتقال و نظام مهندسی چه اقداماتی صورت گرفته است.

میرلوحی گفت: چرا در شهری مانند تهران پنجره واحد عملی نمی‌شود و باید زمان زیادی برای استعلام‌ها صرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روز میلاد حضرت زینب(س) و نیز گرامیداشت روز پرستار، گفت: روز پرستار را به همه پرستاران عزیز تبریک می‌گویم. در شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صبر و متانت پرستاران نقش اساسی در مهار این بحران داشته و لذا به همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان خداقوت می‌گوییم و به روح شهدای پرستار و پزشکان درود می‌فرستیم و از مردم می‌خواهیم فاصله اجتماعی را هرچه بیشتر رعایت کنند تا این عزیزان بیشتر از این متحمل خستگی و زحمت نشوند.

کد خبر 574115
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha