رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۹۷ سال حبس برای مجرمان نزاع دسته‌جمعی در شهرستان چرام خبر داد.

حسن نگین‌تاجی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حسن نگین‌تاجی با اظهار تاسف از وقوع برخی نزاع‌های دسته‌جمعی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در درگیری اخیر در چرام، برای متهمان در مجموع ۱۹۷ سال حبس، ۷۱۰۴ ضربه شلاق که ۱۲۱۸ ضربه آن در ملأ عام اجرا می‌شود، ۴۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۳۴ سال تبعید در احکام قضایی مجرمان صادر شده است.

وی با اشاره به احکام صادرشده برای نزاع دسته‌جمعی شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:‌ احکام قاطعی صادر شده و ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شهرستان به حبس‌های طولانی، تبعید و اقامت اجباری در شهرهای دورافتاده محکوم شده‌اند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درباره آخرین وضعیت پرونده نزاع دسته‌جمعی در میدان امام حسین(ع) یاسوج گفت:‌ در این باره هم رأی بازدارنده صادر شده و هر یک از منازعین به اتهام قدرتنمایی با سلاح سرد، تخریب و اخلال در نظم عمومی به تحمل ۱۵ تا ۳۰ ماه حبس‌ طولانی تعزیری، اجرای شلاق و جزای نقدی با مبالغ سنگین محکوم شده‌اند. ۴ عامل اصلی این نزاع هم هر کدام به ۲ سال تبعید در تبعیدگاه‌های دورافتاده محکوم شده‌اند.

نگین‌تاجی اظهار امیدواری کرد با صدور این آرا، مخلان نظم عمومی و افرادی که جامعه را محل اجرای اقدامات مجرمانه خود می‌بینند و امنیت جسمی و روانی مردم را به خطر می‌اندازند به خود بیایند و به جامعه بازگردند.

کد خبر 573881

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha