مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع ۱۱۰ تن روغن خوراکی طرح تنظیم بازار در این شهرستان استان بوشهر خبر داد.

روغن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهسوار قائدی در جلسه تنظیم بازار دشتستان با تاکید بر تامین کالاهای اساسی از جمله روغن خوراکی بیان کرد: توزیع روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای عضو صنف لبنیات شهرستان دشتستان در حال انجام است.

او با اشاره به تامین روغن این شهرستان از طریق مرکز استان بوشهر افزود: طبق سهمیه تخصیصی تنظیم بازار که از کارخانه‌های روغن‌کشی سایر نقاط کشور وارد استان شده است، با قیمت مصوب در حال عرضه است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: سهمیه روغن این شهرستان در مجموع ۱۱۰ تن بوده که ۵۰ تن در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای بین خانوارها به صورت مستقیم توزیع شده است.

قائدی عنوان کرد: ۶۰ تن بقیه سهمیه روغن‌های خوراکی برای توزیع بین پرسنل ادارات، اقشار آسیب‌پذیر مانند موسسات خیریه و کمیته امداد، و صنوف از جمله رستوران‌ها و غذافروشی‌ها در نظر گرفته شده است.

او افزود: توزیع مستقیم روغن طرح تنظیم بازار بین فروشگاه‌های خرد به دلیل محدودیت فضا که احتمال ازدحام جمعیت با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا هست، وجود ندارد، اما توزیع برای پرسنل ادارات، صنوف و اقشار آسیب‌پذیر تا هفته آینده ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با بیان اینکه کمبود روغن کشوری است و مختص دشتستان نیست گفت: اگر در آینده سهمیه‌ای به دشتستان تخصیص یابد، در شهرستان توزیع خواهد شد.

کد خبر 573329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha