دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

آزاده مختاری: زن جوانی که با تعارف نوشیدنی مسموم به رانندگان مسافر کش آنها را بیهوش کرده و اموالشان را سرقت می‌کرد، پس از دستگیری مدعی شد عاشق طلا است و برای خرید جواهرات دست به سرقت‌ می‌زند.

اواخر بهمن ماه گذشته مرد میانسالی به دادسرای ناحیه ۳ تهران رفت و از زن جوانی که با تعارف نوشیدنی مسموم، اموالش را به سرقت برده بود شکایت کرد.

این مرد به بازپرس پرونده گفت: شب قبل سوار بر خودروام در مسیر رفتن به خانه‌ام بودم که در یکی از خیابان‌ها متوجه زن جوانی شدم که زیر باران منتظر تاکسی بود.

از آنجا که هر لحظه بر شدت باران افزوده می‌شد این زن را سوار ماشینم کردم تا او را به خانه‌اش برسانم اما در بین راه وقتی لیوان آبمیوه‌ای را که او به من تعارف کرده بود سرکشیدم به خواب رفتم و دیگر چیزی نفهمیدم.

ساعاتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم از زن جوان خبری نیست و او پس از بیهوش کردن من، کیف دستی‌ام را که حاوی ۶ میلیون تومان چک‌پول و ۳۰ ‌میلیون تومان طلا و جواهر بود، به سرقت برده است.

پس از اظهارات مرد شاکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار گروهی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و ماموران با چهره‌نگاری از زن سارق دریافتند وی سال گذشته نیز به اتهام ۲ فقره سرقت مشابه در اسلامشهر و کرج دستگیر و راهی زندان شده است.

در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد این زن به تازگی از زندان آزاد شده است، ماموران در ادامه بررسی‌ها مخفیگاه او را در کرج شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

زن ۲۳ ساله پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به سرقت از رانندگان خودروهای سواری اعتراف کرد و گفت: من عاشق طلا و جواهرات هستم و به خاطر همین است که چند روز پس از آزادی از زندان سرقت‌هایم را از سر گرفتم.

من پس از هر بار سرقت پول‌های مسروقه را خرج خرید طلا و جواهراتی که قبلا انتخاب کرده‌ام می‌کنم و پس از‌آن به سراغ طعمه بعدی می‌روم. وی ادامه داد: نخستین طعمه‌ام مالک یک تالار عروسی در تهران بود.

در آن زمان به بهانه پیدا کردن کار به تالار رفتم اما زمانی که در حال گفت‌وگو با مالک آن بودم به وی آبمیوه مسموم تعارف کردم و پس از بیهوش کردن او، با سرقت2 میلیون تومان پول نقد پا به فرار گذاشتم. پس از این سرقت نیز همه پول‌های مسروقه را خرج خرید طلا و جواهر کردم.

سرهنگ محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با اعلام این خبر گفت: از آنجا که احتمال می‌رود افراد زیادی در دام این سارق گرفتار شده باشند، ازکسانی که به این شیوه از آنان سرقت شده است، خواست برای شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران واقع در عباس‌آباد، میدان نیلوفر مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۵۰۵۷۵۳ تماس بگیرند.

کد خبر 57327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز