صفحه اولسان هیوندای با افزایش عجیب بازدید از سوی کاربران ایرانی مواجه شده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین صفحه اینستاگرام باشگاه الوسان هیوندای کره بعد از هجوم هواداران ایرانی به طرفداری از این تیم علیه پرسپولیس، فعالیت خود به زبان فارسی را آغاز کرده است.  در این پیج تصویری از سئول یانگ-وو مدافع کناری تیم را در حالی که لبخند می زند را منتشر کرد.

در زیر تصویر سئول یانگ-وو که مربوط به ماه گذشته در زمان حضور تیم المپیک کره در مسابقه دوستانه در کشور مصر است به انگلیسی نوشته شده :" Iranian Fans. Do you know Seol Youngwoo? Dorood" به این معنا:" دورود هواداران ایرانی؟ آیا سئول یانگ-وو را می شناسید؟" نکته جالب اینکه بعد از این پست نزدیک به ۴۰۰۰ کامنت فارسی زیر آن نوشته شده است. 

باشگاه اولسان دو روز بعد از حضور در فینال لیگ قهرمانان به خاطر استقبال هواداران ایرانی از صفحه این تیم ، مسابقه ای را برای هواداران ایرانی و به زبان فارسی در اینستاگرامش برگزار می کند. این صفحه از هواداران دو تیم  خواسته تا کلیپ شعار و تصاویر خود را برای آنها ارسال کنند تا جوایزی به تصاویر منتخب اختصاص دهند.


تعداد دنبال کنندگان صفحه اولسان قبل از راهیابی این تیم به فینال بیش از ۳۰ هزار نفر بود اما طی دو روز نزدیک به ۴۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده و تعدات کامنت ها از ۲۰۰-۳۰۰ کامنت به طور میانگین به ۳۰۰۰ کامنت برای هر پست به طور میانگین رسیده است.

باید تا بعد از ظهر روز شنبه صبر کرد و دید و سرانجام فینال لیگ قهرمانان آسیا به کجا  خواهد انجامید. پرسپولیس به رغم تمام ائتلاف‌های وطنی  و غیروطنی علیه‌اش موفق به کسب جام خواهد شد یا جام به اولسان خواهد رسید.  

کد خبر 573267

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha