پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در کارگاه پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک، از آخرین وضعیت اجرایی این پروژه عمرانی بازدید کرد.

بازدید میدانی شهردار تهران از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک

به گزارش همشهری آنلاین، بازدید میدانی پیروز حناچی شهردار تهران از پروژه احداث زیرگذر گلوبندک با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران انجام شد و پس از پیمایش بخش‌های مختلف این پروژه، راهکارهای تسریع عملیات اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.

بازدید شهردار تهران از پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک در حالی صورت گرفت که تلاش مجریان پروژه روی گشایش ورودی غربی این زیرگذر عابر پیاده متمرکز شده است و پیش‌بینی می‌شود این مسیر ورودی که دسترسی شهروندان به ایستگاه مترو پانزده خرداد را تسهیل می‌کند، به زودی به بهره‌برداری برسد.

با بهره‌برداری از زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره‌برداری از این پروژه است.

بنا بر گزارشی که همزمان با این بازدید میدانی به شهردار تهران ارائه شد، پیشرفت عملیات اجرایی زیرگذر چهارراه گلوبندک به مرز ۷۵ درصد رسیده است.

کد خبر 572954
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha