تالار شیشه ای امروز دوشنبه ۲۴ آذرماه را در ساعت اول معاملات با رشد شروع کرد و شاخص کل تا حدود ۱۸۰۰ واحد افزایش داشت اما پس از گذشت ساعتی در مسیر کاهش قرار گرفت و وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد و در پایان معاملات با افت ۳۱ هزار و ۶۳۲ واحد بر عقربه یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۱ هزار و ۶۳۲ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۳۳۱ واحد کاهش به رقم ۴۵۱ هزار و ۹۲۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۸۰۵ هزار معامله به ارزش ۱۴۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس،  سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۷۴ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۴۹۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران امروز ۹۴۰ هزار و ۸۲۰ معامله انجام داده‌اند که ۶۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو،  پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 572732

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha