تیم فوتبال رئال مادرید که در آستانه حذف شدن از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قرارداشت بعد از صعود به دور بعدی این جام حالا در رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا نیز پیروزی هایش را تداوم بخشید.

رئال مادرید

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته دوازدهم لالیگا رئال مادرید موفق شد در دربی شهر مادرید آتلتیکو را با نتیجه دوبرصفر شکست دهد. در این دیدار کاسمیرو در دقیقه ۱۵ گل اول رئال مادرید را به ثمررساند. در نیمه دوم نیز شلیک زیبای دنی کارواخال از فاصله ۳۵ متری دروازه یان اوبلاک را هدف قرارداد و ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه با برخورد به بدن دروازه بان آتلتیکو مادرید به درون دروازه چرخید تا گل دوم به ثبت برسد. در این بازی سوارز از ابتدا در ترکیب آتلتیکو قرارداشت اما نتوانست برنامه های سیمئونه را در زمین پیاده کند و در نیمه دوم تعویض شد. اتلتیکو مادرید علی رغم این شکست همچنان با ۲۶ امتیاز صدرنشین است و رئال نیز با این پیروزی با ۲۳ امتیاز به جایگاه سوم صعود کرد.

زیدان با این پیروزی مهم رئال مادرید را از بحران خارج کرد تا پاسخ محکمی به منتقدانش داده باشد. در ادامه بازی ها این هفته لالیگا بارسلونا یکشنبه در خانه میزبان لوانته است.

کد خبر 572246

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha