پرسپولیس باید روز ۲۹ آذر در قطر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

پرسپولیس پاختاکور

به گزارش همشهری آنلاین ناصر الخاطر، فردی که مسئولیت سنگین رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را برعهده دارد و یک تیم بزرگ را در این راه مدیریت می‌کند، در گفتگو با روزنامه انگلیسی‌زبان تهران تایمز، به تمجید از عملکرد پرسپولیس پرداخت: پرسپولیس در چهار سال اخیر سه بار به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

هر تیمی که بخواهد در تورنمنت سختی مثل لیگ قهرمانان آسیا در بالاترین سطح قرار داشته باشد، باید از یک پایه قوی از نظر تیمی قرار داشته باشد تا بتواند رقابت قاره‌ای خود را با اتکا به آن شروع کند. رسیدن به این مرحله در سال‌های متوالی به هیچ وجه نمی‌تواند به خوش‌شانسی ربط داشته باشد، به ویژه با توجه به چالش‌هایی که پرسپولیس در سال ۲۰۱۸ داشت، زمانی که آن‌ها با توجه به محرومیتی که داشتند با تعداد بسیار محدودی از بازیکن‌ها به فینال راه پیدا کردند.

ما متوجه شدیم که بعد از رسیدن این تیم به فینال برای دومین بار در سال‌های اخیر چه جشن‌هایی در سراسر ایران برگزار شد و مردم بسیاری به خیابان‌ها آمدند و جشن گرفتند. آن‌ها هواداران متعصب و پرشوری دارند که مایه حسادت بسیاری از تیم‌ها حتی در سطح جهان است. ما برای آن‌ها در بازی فینالی که در پیش است بهترین آرزوها را داریم.

کد خبر 572089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha