مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

محمدعلی محمدی با حکم استاندار همدان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری همدان معرفی و از خدمات حسین افشاری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

فرماندار همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدی پیش از این مدیریت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری همدان را بر عهده داشت و سابقه معاونت فرمانداری همدان، بخشدار مرکزی همدان و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

همچنین در این آیین فاطمه حبیبی نیز به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان منصوب و از خدمات محمدرضا پیرودین قدردانی شد. وی پیش از این معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کبودرآهنگ را برعهده داشت و سابقه مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی استانداری همدان، مشاور رسانه ای استاندار، مسئول روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان همدان و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات را در کارنامه دارد.

همچنین یزدان آزرمی با حفظ سمت دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان منصوب و از خدمات فائزه ساداتی قدردانی شد. آزرمی سابقه رییس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، بخشداری پیرسلمان و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد را در کارنامه خود دارد. حسین افشاری نیز به‌عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استانداری همدان منصوب شد.

بر اساس آخرین سرشماری سراسری در سال ۱۳۹۵ شهرستان همدان بیش از ۶۵۱ هزار تن جمعیت دارد و با سه هزار و ۵۲۱ کیلومتر مربع وسعت از ۲ بخش و ۹ دهستان تشکیل شده است.

کد خبر 572079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha