بیرانوند در اولین بازی خود برای آنتورپ اعتماد به نفس بالایی از خود نشان داد.

بیرو

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا علیرضا بیرانوند در ترکیب آنتورب برابر تاتنهام به میدان رفت و به رغم دریافت دو گل از شکست سنگین تیمش جلوگیری کرد. تاتنهام  کین و سون هیونگ مین را در ترکیب اصلی نداشت و کاپیتان خود را نیمه دوم به بازی فرستاد. 

پیش از شروع یک دیدار به خاطر درگذشت پائولو روسی یک دقیقه سکوت در ورزشگاه لحاظ شد.

علیرضا بیرانوند اولین بازی خود را در فوتبال اروپا تجربه کرد. او در دقیقه ۳۲ اولین واکنش جدی خود را نشان داد و ضربه جیوانی لوسلسو آرژانتینی را دفع کرد. در ادامه نفوذ گرت بیل نزدیک بود خطرساز شود که با هوشیاری دروازه‌بان تیم ملی ایران این صحنه نیز دفع شد. بیرانوند یک بار دیگر در دقیقه ۴۳ ناجی دروازه خود شد و ضربه وینیسیوس را دفع کرد تا چهره شاخص این دیدار در نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ بازی بالاخره قفل دروازه بیرانوند باز شد. کاشته زیبای گرت بیل را بیرانوند به سختی از زیر چارچوب دروازه بیرون کشید ولی در بازگشت وینیسیوس توانست از غفلت مدافعان آنتورپ نهایت بهره را ببرد و دروازه خالی را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه ۶۶ بیرانوند دو بار شوت سون هیونگ مین تعوض شده را دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۷۱ جیوانی لوسلسو توانست روی پاس هری کین تعویضی گل دوم را به ثمر برساند و در موقعیت تک به تک دروازه بیرانوند را باز کند تا این دیدار با برتری دو بر صفر تاتنهام به پایان برسد.

با این نتیجه آنتورپ به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد. 

کد خبر 571809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha