سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

برادر ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به اتهام یک فقره کلاهبرداری تحت پیگرد و تحقیقات قرار گرفته است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، "هوگو دینارته آویرو" برادر کریستیانو رونالدو به اتهام تقلب و کلاهبرداری در فروش پیراهن‌هایی خاص با لوگوی "موزه رونالدو" تحت پیگیرد قرار دارد.

ماجرا از این قرار است که برادر رونالدو که ۱۰ سال از او بزرگتر است متهم است که سفارش تولید هزاران پیراهن تقلبی را به شرکتی در شهر تورین داده و این پیراهن‌ها نهایتاً در موزه رونالدو برای فروش عرضه شده است.

شرکت "موسارا" که رونالدو مالک آن است و توسط برادرش اداره می‌شود با پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به یک شرکت تورینی به نام "پگاسو" از آن‌ها خواست هزاران پیراهن با لوگوی موزه CR۷Museu تولید کنند.

با این حال چندی پیش شرکت کریستیانو رونالدو ادعا کرد که هرگز اجازه شروع تولید این پیراهن‌ها را به پگاسو نداده است بنابراین این شرکت تورینی باید لباس‌های تولید شده را با مبلغ چهار یورو (به ازای هر پیراهن) به شرکت موسارا تحویل دهد تا این پیراهن‌ها معدوم شوند.

حالا مسئله اصلی این است که پگاسو اصرار دارد آن‌ها دیده اند که همین پیراهن‌ها با قیمت ۴۰ یورو در موزه کریستیانو رونالدو برای فروش گذاشته شده اند. پگاسو از موسارا شکایت کرده و مدیر شرکت، یعنی برادر رونالدو، تحت پیگرد قرار دارد و پلیس تحقیقات خود را در این باره آغاز کرده است.

نشریه میرر ادعا کرده پیراهن‌های تولید شده که تعداد آن‌ها ۱۳ هزار عدد است دقیقا کپی طرح‌های اصلی شرکت آدیداس است.

کد خبر 571085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha