دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ جایگاه سوخت CNG به علت پرخطر بودن و نداشتن ایمنی لازم مجاز به فعالیت نیستند.

سی.ان.جی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهمن رحمتی اظهار کرد: از این تعداد جایگاه سوخت یک مورد در شهرستان کهگیلویه، یک مورد در شهرستان لنده و ۶ مورد در شهرستان بویراحمد تعطیل شدند. پیش از قطع گاز، اخطار و تذکر به بهره‌برداران این جایگاه‌ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی داده شد اما توجه نشد.

مدیر کل استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت رفع نواقص بحرانی، بازرسی مجدد از جایگاه‌ها به عمل می‌آید و با حصول اطمینان از بی‌خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد. یکی از دلایل اصلی قطع شدن گاز این جایگاه‌ها نقص بحرانی، نداشتن استاندارد و ایمنی و خطرآفرین بودن آن برای شهروندان است.

رحمتی عنوان کرد: برای حمایت از حقوق شهروندان و مصرف‌کنندگان تا وقتی بهره‌برداران اقدام به استانداردسازی جایگاه‌ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد و این اقدام کاملا قانونی و در راستای اجرای آیین‌نامه نحوه تامین ایمنی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز فشرده به خودروها و پیشگیری از وقوع حوادث بحرانی است.

کد خبر 570954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha