ستاره مسلمان لیورپول با گلزنی برابر ولورهمپتون با رکورد گلزنی فوق ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس در لیگ برتر انگلیس برابری کرد.

محمد صلاح

به گزارش همشهری آنلاین  لیورپول شب گذشته در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر ولورهمپتون را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهد. در این بازی محمد صلاح به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
 

محمد صلاح گل نخست تیمش را در دقیقه ۲۴ این بازی به ثمر رساند. این هشتاد و چهارمین گل محمد صلاح در  بازی صدو سی و یکم دررقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود و از این نظر با رکورد  گلزنی کریستیانو رونالدو  در لیگ برتر انگلیس  برابری کرد.

رونالدو زمانی که برای منچستر یونایتد بازی می‌کرد در ۱۹۶ بازی ۸۴ گل به ثمر رساند، اما صلاح این تعداد گل را در ۱۳۱ بازی وارد دروازه حریفان کرده است. او همچنین ۳۱ پاس گل را هم برای سایر بازیکنان مهیا کرده است.

از سوی دیگر، این پنجاه و دومین گل صلاح در ورزشگاه آنفیلد بود. در میان مهاجمان ۵ لیگ بزرگ اروپا او پس از لیونل مسی ستاره بارسلونا و رابرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ سومین بازیکنی است که بیشترین گل را در یک ورزشگاه به ثمر رسانده است.

او از زمان حضورش در لیگ برتر که شامل بازی در تیم های چلسی و لیورپول می شود در ۹۴ بازی پیروز و در ۱۳ بازی شکست خورده است.

ار آمار جالب گل های صلاح می تواند به موارد دیگر هم اشاره کرد. از این تعداد گل چهار گل با ضربه سر، ۶۹ گل با پای چپ، ۱۱ گل با پای راست، ۱۱ گل از روی نقطه پنالتی و ۴۷۴ شوت به دروازه اشاره کرد. صلاح در طول این دوران گلی را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر نرسانده است.

خلاصه بازی لیورپول -ولور همپتون


کد خبر 570833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha