محمود فکر امروز چاره ای جز میدان دادن به چند بازیکن ذخیره که کمتر فرصت حضور در ترکیب استقلال داشتند را ندارد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی باید امروز به مصاف نفت آبادان برود که ترکیب این تیم با تغییرات زیادی روبه‌رو خواهد شد. مصدومیت دلیل اصلی عدم حضور ۵ بازیکن تیم استقلال در بازی این هفته است. در حال حاضر سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته، مسعود ریگی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که آسیب دیدگی مانع از حضورشان برابر صنعت نفت شده است. غیبت این بازیکنان که فصل گذشته هم از مهره‌های اصلی ترکیب بوده‌اند موجب می‌شود فکری در همین هفته‌های ابتدایی پیش از شناخت کامل از تمام تاکتیک‌های تیمش، دست به تغییر بزند و برای هر بازی یک تاکتیک جدید را در نظر بگیرد.

دروازه‌بان استقلال امروز همانند دو بازی گذشته رشید مظاهری خواهد بود. گلری که با دو کلین‌شیت توانسته اعتماد محمود فکری را جلب کند و سیدحسین حسینی را فعلا به نیمکت نشین تبدیل کند. در خط دفاعی استقلال مرادمند و عارف غلامی به عنوان مدافع آخر همچنان در ترکیب آبی‌ها قرار خواهند گرفت.

در غیاب ووریا غفوری که سرنوشت آن برای ادامه لیگ هنوز مشخص نیست احمدرضا موسوی در سمت راست و محمد نادری در سمت چپ خط دفاعی قرار خواهند گرفت. در خط میانی هم به جای مسعود ریگی به نظر می‌رسد فرصت به مهدی مهدی پور برسد تا برای اولین بار به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب جای بگیرد. بازیکنی که در تابستان به آبی‌ها ملحق شده بود آماده است تا نقش ریگی مصدوم را بازی کند. قابل پیش بینی است که داریوش شجاعیان به جای آرش رضاوند یک مقدار جلوتر از مهدی پور وظیفه هافبک بازیساز را داشته باشد و در گوشه‌های خط میانی هروویه میلیچ و بابک مرادی نقش آفرینی کنند. مرادی در صورت حضور در این بازی، برای اولین بار فیکس می‌شود او برابر فولاد در دقایق پایانی برای لحظاتی در زمین حضور داشت.

خط حمله استقلال هم که این روزها با مصدومیت شیخ دیاباته، دو گزینه ثابت دارد. مهدی قائدی و ارسلان مطهری. باید دید امروز زوج خط حمله استقلال موفق به گلزنی خواهد شد یا نه. در 4 بازی گذشته استقلال تنها ارسلان مطهری موفق به گلزنی برابر مس رفسنجان شده است.

کد خبر 570812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha