مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
۰ نفر

فرماندار گناوه گفت: توفان و بارندگی شدید روز گذشته طبق برآورد اولیه ۳ میلیارد تومان به شبکه و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرده است.

شبکه برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا مهرجو افزود: بر اثر این حادثه ۷۰ پایه برق و ۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط آسیب دید و ۲ دستگاه ترانس سقوط کرد. با توجه به تخریب پایه‌ها، برق برخی روستاهای بخش مرکزی قطع شده بود که با تلاش نیروها و عملیات مدیریت برق شهرستان و نیروهای کمکی از استان بوشهر ‌جز روستای شول، کلر، کمالی و احمدحسین بقیه روستاهای شهرستان متصل شده‌ و مشکلی ندارند.

فرماندار گناوه گفت: نیروهای مدیریت برق شهرستان گناوه و کمکی استان بوشهر در روز گذشته به‌رغم هوای نامناسب و بارندگی اقدام به ایمن‌سازی، رفع خاموشی‌ها و بازسازی شبکه‌های برق کردند. همچنین چندین جاده روستایی که به‌ دلیل بارندگی شدید مسدود شده بود، با فروکش کردن رواناب‌ها و تلاش راهداری و پلیس راه باز شده ‌است. بارندگی‌های شدید و جاری شدن رواناب‌های بالادست جاده ساحلی گناوه به بوشهر را از روز گذشته قطع کرده‌ اما پیش‌بینی می‌شود به‌زودی باز شود.

سرعت طوفان روز گذشته در بندر گناوه ۸۹ کیلومتر و بارش‌ها ۹۰.۲ میلی‌متر برآورد شده‌ است. بارندگی شدید همراه با تندر و رعد و برق یک‌شنبه در گناوه باعث آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر و محورهای ارتباطی برون‌شهری شد. آب‌گرفتگی شدید علاوه بر نفوذ به چند منزل مسکونی، راه ورودی برخی ادارات را مسدود کرد و باعث شد کارمندان نتوانند به‌موقع در محل کار حاضر شوند. شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 570796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha