مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
۰ نفر

​​​​​​​تورم بیش از ۵۰۰ درصدی قیمت مسکن در دو سال اخیر، باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم، به خصوص مستاجران شده است. چرا که با هر نوسان در بخش های مختلف اقتصادی، بازار مسکن واکنش منفی نشان می دهد و در نهایت اجاره نشیان با افزایش نرخ اجاره، بهای آن را پرداخت می­کنند و این امر در این وضعیت رکودی فعلی کسب و کار، مردم را با چالش های زیادی همراه کرده است.

image-20201207092549-1.jpeg

می توان گفت افزایش نرخ اجاره برای مستاجران ساکن در مناطق شمالی شهر، پرهزینه تر از سایر مناطق است. چرا که اجاره بهای زیاد واحدهای مسکونی در این مناطق، باعث شده افزایش های حدود ۲۰ درصد هم، عدد قابل توجهی شود که بسیاری از مستاجران از عهده پرداخت آن بر نمی آیند. به این صورت جابجایی به خانه ای کوچک و ارزان تر، در اطراف محل سکونت خود را بهترین راهکار برون رفت از این چالش می دانند. از این رو مشخصات سکونت و قیمت اجاره بهای سه محله پرمتقاضی در منطقه ۳ تهران را بررسی کرده ایم که در ادامه می خوانید.

اجاره آپارتمان در جردن

اکثر ساکنین تهران می دانند که خیابان جردن در اکثر ساعات روز، به واسطه تردد ارباب رجوع و کارمندان شرکت های متعدد این محله شلوغ بوده و این ترافیک هر روزه، رفت و آمد ساکنین این محله را به محل کار و تدریس شان سخت می کند. این امر مدتی است با ایجاد تونل نیایش، ساماندهی شده و ترافیک ضلع شمالی این خیابان را تا حدودی کاهش داده است. اما همچنان ضلع مرکزی آن که اطراف خیابان میرداماد را شامل می شود با ترافیک زیادی همراه است.

گفتنی است نام این خیابان ۳ مرتبه تغییر یافته و از نام جردن که به افتخار بانی احداث دبیرستان البرز(ساموئل مارتین جردن) نام گذاری شده بود، به خیابان آفریقا و پس از آن در سال ۱۳۹۳ به خیابان نلسون ماندلا تبدیل شد. اما این تغییر نام، تاثیری در شهرت و محبوبیت این خیابان نداشته و همچنان این منطقه به عنوان یک انتخاب خوب برای جوانان و خانواده ها به شمار می رود. چرا که هم در این محله و هم اطراف آن، مجتمع های تجاری متعدد و لوکسی همچون مجتمع الهیه و مرکز خرید آسیا قرار گرفته که تمام برندهای مطرح در آنجا یافت می شود. از سوی دیگر وجود ۱۵ مرکز آموزشی معتبر که جزو بهترین های تهران هستند، می تواند به عنوان یک المان مهم برای انتخاب به شمار رود.

جردن، میزبان مهم ترین سفارتخانه های ایران؛

گفتنی است خرید یا اجاره آپارتمان در جردن، برای آنهایی که امنیت منطقه برایشان اهمیت زیادی دارد، می تواند بهترین گزینه باشد. چراکه وجود ۱۷ سفارتخانه مهم در این محله، شرایطی ایجاد کرده تا امنیت و آرامش این منطقه تهران در طول شبانه روز بیشتر از سایر مناطق مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است نرخ اجاره آپارتمان در جردن، با توجه به امکانات و محل جایگیری آن متفاوت است و باید برای رسیدن به یک فایل آماده اجاره در این منطقه، زمان و انرژی زیادی صرف کرد. منتها ابزارهای مختلف سامانه اینپین، بهترین واحدهای آماده اجاره این منطقه را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. از طرفی مشاور املاک معتبری که بتوان با اعتماد به آن، تا انتهای فرآیند اجاره را به بهترین شکل طی کرد، از طریق این سامانه قابل شناسایی است. چراکه هنگام جستجوی ملکی در اینپین، تمام مشاورین فعال و معتبر در این منطقه، معرفی می شوند و کاربر می تواند به راحت ترین روش ممکن آنها را پیدا کند.

در مجموع اجاره آپارتمان در جردن برای آنهایی که در این منطقه مشغول به کار هستند و نیازی به رفت و آمد با خودروی شخصی در ساعات اداری را ندارند، می تواند بهترین گزینه باشد تا از زندگی آرام در محله ای زیبا، امن و پر از مناطق تجاری و آموزشی بهره ببرند.

اجاره آپارتمان در اختیاریه

اگر متقاضی اجاره آپارتمان در منطقه ۳ هستید و همچون بسیاری از ساکنین این محله ها، تردد با خودروی شخصی برایتان اهمیت دارد، اجاره آپارتمان در اختیاریه گزینه ای است که باید جزو نخستین انتخاب های شما باشد. چراکه این محله از نظر دسترسی شرایط خوبی دارد؛ به طوری که ضلع شمالی آن را بزرگراه صدر احاطه کرده و اتوبان صیاد شیرازی نیز به این محله بسیار نزدیک است.

گفتنی است اختیاریه یکی از محله های بسیار قدیمی تهران است که وجود باغ و کاخ اختیاریه در شمال این محله گویای قدمت آن است. همچنین این محله جزو معدود مناطقی است که نام آن از گذشته تغییر نکرده و از دوره ای که صاحب اختیار، بخش عمده ای از زمین های آن را از محمد خان قائم مقام خریداری کرده، اسم آن اختیاریه باقی مانده است. اما چرا اجاره آپارتمان در اختیاریه گزینه مناسبی به شمار می رود؟

نکاتی که لازم است درباره اختیاریه بدانید!

مسیر نسبتا خلوت برای تردد با خودروی شخصی و تعدد وسائط حمل و نقل عمومی در این محله، نخستین نکته جذابی است که برای ساکنین این منطقه اهمیت دارد. از سوی دیگر مراکز آموزشی متعدد در این محله، شرایط آموزش ایده عال را برای فرزندان به بهترین شکل فراهم کرده که در کنار مراکز ورزشی معروف این منطقه، همچون مجموعه ورزشی اختیاریه، دیباجی، آروشا، کوثر و باشگاه تایم، زمان های مفید زیادی برای تمام اعضای خانواده به همراه می آورد.

لازم به ذکر است ۵ پارک تفریحی کوچک و بزرگ این محله، امکان پیاده روی را برای تمام افراد فراهم کرده تا تمام سنین بتوانند اوقات خود را به بهترین شکل سپری کنند. گفتنی است نرخ اجاره آپارتمان در اختیاریه، به نسبت سایر محله های منطقه ۳ کمی بیشتر است که آن هم به واسطه کم بودن واحدهای آماده اجاره در آن است. از این رو اگر متقاضی اجاره آپارتمان در اختیاریه هستید، ، نیازهای خود را که شامل بودجه، متراژ مورد نظر، طبقه، نوع و سال ساخت، وجود نگهبان، لابی و تمام ومولفه هایی که مدنظرتان است را در سامانه اینپین وارد کرده و منتظر دریافت فایل های موجود در این منطقه باشید.

اجاره آپارتمان در پاسداران

می توان گفت تمام مناطق تهران، برندسازی شده اند و هر محله به تناسب امکانات و قدمتش در بین مردم شهر معروف شده و سر زبان ها افتاده است. پاسداران نیز محله ای است که می توان به عنوان برند معروف منطقه ۳ و شمال شرق تهران از آن نام برد. البته یکی از دلایل آن، وسعت و طویل بودن خیابان پاسداران است که از سه راه ضرابخانه تا میدان نیاوران امتداد دارد و خود میزبان چند محله و خیابان مشهور است.

در این راستا اجاره آپارتمان در پاسداران، یکی از جذاب ترین انتخاب های مقاضیان سکونت در منطقه ۳ به شمار می رود که برخی از دلایل آن را با هم مرور می کنیم. در تهران همیشه مسیرهای تردد و میزان آلودگی هوا مهمترین المان های تصمیم گیری بوده و هست. پاسداران نیز به واسطه وجود خیابان های اصلی متعدد و اتوبان های صدر و همت، شرایط نسبتا مناسبی برای تردد با خودروی شخصی دارد. از نظر آلودگی هوا نیز، ضلع شمالی آن که در منطقه ۳ قرار گرفته بسیار مطبوع و تمیز است.

گفتنی است در سراسر این خیابان، مجتمع های تجاری، تفریحی، ورزشی و آموزشی متعددی وجود دارد که جوابگوی نیاز تمام سنین و سلیقه ها است. از طرفی شرکت ها و سازمان های متعددی در این خیابان احداث شده است که برای کارمندان آنها، اجاره آپارتمان در پاسداران گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.

آسان ترین روش پیداکردن خانه مناسب اجاره در منطقه ۳ تهران!

مدنظر داشته باشید محله پاسداران که در منطقه ۳ تهران قرار گرفته، از خیابان گیلان آغاز و تا اتوبان صدر ادامه دارد که ضلع غربی آن را خیابان پاسداران و شرق آن را بزرگراه شهید صیاد شیرازی احاطه کرده است. گفتنی است در سالهای اخیر که تعداد ساخت و ساز در تمام مناطق تهران به خصوص این محله کاهش یافته، تعداد عرضه و تقاضا برای سکونت در این منطقه از تعادل خارج شده است. این مهم در کنار مشکلاتی که همه گیری ویروس کرونا برای جستجوی ملکی ایجاد کرده، متقاضیان واقعی خرید یا اجاره آپارتمان در پاسداران را از هدفشان دور کرده است.

نکته قابل توجه در این خصوص فعالیت سامانه های تخصصی در این بخش است که بدون نیاز به حضور در محله و حتی گشتن بدون هدف در فضای اینترنت، متقاضیان را به خانه رویایی شان می رساند. این مهم توسط سامانه اینپین امکان پذیر شده که با استفاده از هوش مصنوعی، ابزارها و خدمات مختلفی برای جستجو و انجام معاملات ملکی ایجاد کرده است. مدنظر داشته باشید فعالیت در اینپین بسیار ساده است و فقط کافی است محله مورد نظرتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود برای آشنایی با خدمات این سامانه دانش بنیان، واژه “inpin” را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده یا از طریق بسترهای ارائه برنامه، اپلیکیشن اینپین را دریافت کنید.        

کد خبر 570791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha