محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران به عنوان ناظر و فخریه کاشان و سعید اسلامی بیدگلی به عنوان کارشناس خبره برای عضویت در هیات واگذاری شهروند و همشهری معرفی شدند.

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر تهران در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورا در جریان بررسی دوم دستور جلسه شورای امروز برای معرفی ناظر و دو نفر کارشناس خبره برای «برنامه عملیاتی اقدامات و زمانبندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت‌های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه» بیان کرد: در ماده سوم مصوبه شورا برای هیات واگذاری تعیین تکلیف کرده است که در ترکیب هیات واگذاری یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه به‌عنوان عضو ناظر باید حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: و نیز دو نفر صاحب‌نظر خبره به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه و تصویب شورای اسلامی شهر تهران باید در هیات نظارت وجود داشته باشد.

رسولی گفت: با هماهنگی که با دکتر حناچی صورت گرفته است، اگر دوستان امروز موافق باشند و به پیشنهاد ما رای بدهند، عملاً ظرف کمتر از یک ماه امکان عملیاتی شدن مصوبه ۱۴/۸ فراهم می‌شود و به طور مشخص با توجه به تقسیم کار صورت گرفته، این تصمیم عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مهندس میرلوحی مباحث اقتصادی را در کمیسیون برنامه و بودجه به نمایندگی از شورای شهر پیگیری خواهد کرد. یعنی تمام مباحث اقتصادی مرتبط با مدیریت شهری در این کمیته به عهده مهندس میرلوحی است و به عنوان ناظر در هیات واگذاری خواهد بود.

رسولی بیان کرد: دو نفر کارشناس خبره هم یکی آقای فخریه کاشان معرفی شده است. او سال‌ها معاون مرحوم نوربخش به‌عنوان رئیس وقت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود و دکتر اسلامی نفر دومی است که مورد نظر ماست.

وی افزود: رویکرد کمیسیون برنامه و بودجه و پیشنهاد این دو نفر به شورای مبتنی بر یک رویکرد است. این دو نفر یک نفر از بین افراد صاحب تجربه، آشنا و فعال به حوزه بازار سرمایه و بورس انتخاب شده است که فخریه کاشانبه اقرار همه متخصصین یکی از افراد صاحب نظر است. نفر دوم را هم اصرار داشتیم از بین جوانان فارغ‌التحصیل و در عین حال آشنا و فعال در بازار سرمایه باشد که به صورت کتبی و رسمی دکتر سعید اسلامی بیدگلی را معرفی کردیم.

خزانه‌دار شورا گفت: پیشنهاد من این است که اگر صلاح می‌دانید به هر سه نفر رای بدهید که این مصوبه در جریان اجرا قرار گیرد.

کد خبر 570593
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha