پرسپولیس کمتر از دو هفته دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود اما کرونا روند آماده‌سازی سرخ‌ها را مختل کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین تعداد کرونایی‌های تیم فوتبال ذوب آهن بازهم افزایش یافت و در این شرایط برگزاری بازی مقابل شهر خودرو بازهم برای این تیم سخت‌تر از قبل شده است.

ذوبی‌ها که پس از بازی با صنعت نفت و بازگشت از آبادان تست کرونا دادند ابتدا ۶ بازیکن و یک نفر از اعضای کادر درگیر بودند ولی به دلیل اینکه این نفرات کنار هم تمرین کرده بودند در مرحله بعد این تعداد به ۱۱ نفر افزایش پیدا کرد و حالا خبر رسید در آخرین تست انجام شده مشخص شده که ۱۷ بازیکن ذوب آهن و یکی از اعضای کادرفنی درگیر کرونا هستند.

علاوه بر این نفرات، ذوب آهن ۳ بازیکن در تیم جوانان ایران دارد و آنها را در اختیار نخواهد داشت و با همین مستندات و ارائه آنها به سازمان لیگ در تلاش است تا بازی مقابل شهر خودرو را لغو و به زمان دیگری موکول کند.

سازمان لیگ هنوز خبر رسمی در این باره ارائه نداده است اما به نظر می‌رسد بازی هفته پنجم و ششم ذوب آهن لغو خواهد شد. 

این ماجرا باعث سردرگمی یحیی گل‌«حمدی در آستانه فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. سرمربی پرسپولیس خواستار انجام بازی با ذوب آهن پیش از سفر به قطر بود اما با وضعیتی که ذوب آهن گرفتارش شده است احتمالا سرخها باید بدون انجام دیدار رسمی راهی فینال شوند. اتفاقی که می تواند سرخ‌ها را از فرم مسابقه خارج کند. باید دید در نهایت سازمان لیگ چه تصمیی در خصوص بازی پرسپولیس و ذوب آهن خواهد گرفت.

کد خبر 570538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha