نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد و اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی‌ها اصلاح نشود، آن را رسانه‌ای می‌کنم.

عسلویه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم رضایی در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران گفت: از فسادهای مختلف مدیران در مجتمع‌های پتروشیمی در عسلویه اطلاعات کافی وجود دارد و در این راستا جای مدیر فاسد در استان بوشهر نیست و با تمام ابزارهای قانونی و نظارتی با آنان برخورد می‌شود.

وی، حقوق نجومی و نامتعارف برخی از مدیران پتروشیمی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: فعالیت این مدیران خلاف شرع است و شاکی این مدیران هستم که پیگیری‌هایی در دست اقدام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با مدیر فاسد و ناکارآمد برخورد می‌شود. قول می‌دهم از همه ابزارهای قانونی و نظارتی برای درست شدن فعالیت پتروشیمی‌ها و برخورد با مدیران متخلف، یاغی و قانون‌شکن استفاده می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت مجتمع‌های پتروشیمی از پروژه‌های عمرانی و تیم‌های ورزشی تصریح کرد: اگر حقوق نجومی برخی مدیران پتروشیمی اصلاح نشود آن‌را منتشر و اطلاع رسانی می‌کنم.

کد خبر 570393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha