رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود در آذربایجان شرقی به روستاییان این شهرستان توصیه کرد قبل از شروع بارش برف نان و سایر مواد غذایی تهیه کنند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی ابوالحسنی گفت: تمامی دهیاران و اهالی روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی توجه داشته باشند که بنا به گزارش‌های هواشناسی، بارش‌های برف زمستان امسال همچون سال گذشته خیلی سنگین خواهد بود.

وی افزود: با توجه به گستردگی و کوهستانی بودن راه‌های روستایی و محدود بودن امکانات و ماشین‌آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود، بازگشایی و برف‌روبی تمامی راه‌های ارتباطی زمان‌بر خواهد بود.

ابوالحسنی اضافه کرد: بر این اساس، از تمامی اهالی روستاهای شهرستان هشترود، به‌خصوص روستاهای مناطق کوهستانی تقاضا داریم قبل از شروع برف و کولاک و مسدود شدن راه‌ها برای تهیه نان و سایر موادغذایی خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تمامی راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد. طی روزهای گذشته، شاهد بارش سنگین برف در شهرستان هشترود به‌ویژه در محور آتش‌بیگ و منطقه سهندآباد بودیم که باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در این محورها شد.

کد خبر 570306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha