کارلوس توسکتس رییس موقت باشگاه بارسلونا که تا زمان برگزاری انتخابات این باشگاه را رهبری خواهد کرد، در گفت‌وگویی مدعی شد که فروش مسی در تابستان به سود بلوگرانا بوده است.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی در تابستان خواستار جدایی از بارسلونا بود و حتی فاکسی به مدیران باشگاه فرستاد، اما بارتومئو و هیئت مدیره‌اش مجوز جدایی او را صادر نکردند و لئو تا پایان فصل در این باشگاه ماند.

قرارداد فعلی مسی که تا پایان فصل با باشگاه اعتبار دارد، در صورت عدم تمدید به لئو اجازه می‌دهد که در تابستان آینده به صورت رایگان به باشگاه دیگری بپیوندد.
با توجه به شرایط بد اقتصادی باشگاه، مدیران فعلی بارسا نیم‌ نگاهی به فروش او در زمستان دارند تا از نظر مالی سود کنند.
این موضوع را کارلوس توسکتس رییس موقت باشگاه بارسلونا که تا زمان برگزاری انتخابات این باشگاه را رهبری خواهد کرد، در گفت‌وگویی مطرح کرده و می‌گوید که فروش مسی در تابستان بسیار منطقی بود و در حال حاضر نیز به صلاح باشگاه است.
توسکتس که از سوی کومان بابت این حرف‌های هشدار نیز دریافت کرده بود، بی‌خیال به این هشدارها بار دیگر چنین حرف را زد و فروش مسی را به صلاح باشگاه عنوان کرد.

  وی گفت: من نگفتم که باید مسی فروخته می شد، گفتم که اگر این اتفاق رخ می داد از نظر اقتصادی به صلاح باشگاه بود چرا که او بیشترین دستمزد را در باشگاه ما دریافت می کند. این یک حقیقت روشن است. اما من در این باره تصمیم گیرنده نیستم. کمیته انتقالی نمی تواند که در مورد چنین مسائلی تصمیم گیرنده باشد. اگر نیاز باشد با کومان صحبت می کنم و به او می گویم که از صحبت های من دچار سوء برداشت شده است. من فقط ترجیح می دهم که در این باره بیشتر از این توضیح ندهم. البته درآمدهایی که مسی برای بارسلونا ایجاد می کند، هزینه هایش را جبران می کند اما بارسلونا فقط به یک شخص وابسته نیست".

این در حالی‌ست که آمار مسی نسبت به فصول قبل که در سطحی عالی قرار داشت، افت کرده است.

کد خبر 570292

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha