رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارات رئیس جمهور درباره مصوبه برجامی مجلس واکنش نشان داد.

قاليباف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای در گفت‌وگوی زنده با مردم از شبکه یک سیما در بخشی از اظهاراتش با بیان اینکه در حل مشکلات مردم پای کار و همراه دولتیم، ادامه داد: مصوبه اخیر مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران) اصلا دخالت در کار دولت نبود.

وی درباره قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، ادامه داد: عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، کسی هول نشده است؛ همه ما ۷ ساله منتظریم کاری انجام بدهید و مردم آرزویشان این است با دولت دوازدهم با خاطره خوش خداحافطی کنند و رفع تحریم را در همین دولت انجام شود این قانون هم همین کار را انجام خواهد داد.

 حجت الاسلام حسن روحانی ۱۳ آذر ماه در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو گفت: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می کند.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می خواهند کارها را سریع تر انجام دهند اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کارها را پخته تر پیش ببریم. متن کامل اظهارات روحانی را از اینجا بخوانید.

متن کامل گفت‌وگوی زنده قالیباف با مردم تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود.

کد خبر 569945

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha