تعداد فوتی‌های ناشی از مصرف الکل تقلبی در شهرستان آق‌قلا استان گلستان به سه نفر رسید.

مصرف الکل

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان نوشت: رییس بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا شامگاه چهارشنبه ۱۲ آذر گفت: دیروز چند نفر به دلیل مسموم شدن ناشی از مصرف الکل تقلبی به این بیمارستان مراجعه کردند که ۲ نفر در ساعات اولیه به دلیل وخامت اوضاع جان خود را از دست دادند و نفر سوم هم چند ساعت بعد فوت کرد.

محمدرضا زارع بیان کرد: در حال حاضر چهار نفر دیگر که در اثر مصرف الکل تقلبی به بیمارستان آل جلیل آق قلا مراجعه کردند در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر آنان وخیم است. ۲ نفر از این افراد به دلیل  وخیم بودن شرایط جسمانی‌ به بیمارستان‌ شهید صیادشیرازی گرگان منتقل شدند.

امیرشیر توماج، فرماندار آق‌قلا هم گفت: با توجه به حساس و مهم بودن موضوع، پرونده ویژه‌ای در این زمینه تشکیل و برای تحقیق و بررسی بیشتر درباره زوایای مختلف از جمله علل و عوامل اصلی حادثه در اختیار پلیس امنیت عمومی و انتظامی قرار گرفت. برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملان حادثه از سوی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تیم ویژه‌ای تشکیل شده است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده سالانه سه میلیون نفر در جهان جان خود را در اثر مصرف الکل تقلبی از دست می‌دهند. در ابتدای شیوع کرونا، مصرف الکل در گلستان به گمان تقویت سیستم ایمنی بدن به مرگ چند نفر انجامید. کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تاکید کرده اند مصرف الکل به صورت خوراکی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا هیچ تاثیری ندارد.

کد خبر 569862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha