عضو هیئت رئیسه مجلس درباره طرح مجلس پیرامون ارائه خودروی امانی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در صورت تصویب، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود.

وی افزود: در این طرح یک مساله عجیبی وجود دارد که باید اصلاح شود به عنوان مثال قید شده که اگر نماینده‌ای حوزه انتخابیه دور افتاده‌ای دارد دو خودرو دریافت کند.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: دلیلی ندارد به یک نماینده دو ماشین از محل بیت‌المال ارائه شود. ماشین‌های خریداری شده توسط مجلس به صورت امانی در اختیار وکلای ملت قرار می‌گیرد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: این طرح مدت‌ها پیش توسط آقای ایزدخواه ارائه شده بود که اکنون در دستور کار و بررسی قرار ندارد.

«بر اساس این طرح، به هر نماینده متقاضی، یک خودروی صفر ایرانی صرفا جهت استفاده در طول دوره نمایندگی تعلق گرفته و خودرو در پایان دوره به مجلس عودت می‌شود. در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.

در صورت تصویب نهایی طرح ذکر شده، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود و هیئت رئیسه می‌تواند آن را به فروش برساند.»

کد خبر 569853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha