دبیرکل فدراسیون فوتبال به خبر صدور رای ۶۰ میلیارد تومانی علیه این مجموعه واکنش نشان داد.

فدراسیون فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال، چند ماه پیش برای پرداخت ۲ میلیون یورو از مطالبات ویلموتس، از شرکت شستا ۲ میلیون یورو درخواست کرد تا مطالبات مرد بلژیکی را بدهد و قرار شد این پول را خیلی زود به این شرکت برگرداند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

اما به دنبال شکایت رسمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از فدراسیون فوتبال برای پس گرفتن قرض ۲ میلیون یورویی، شعبه چهل و هفت مجتمع قضایی صدر رسما رای قطعی دادگاه را علیه فدراسیون صادر کرده است که به این ترتیب فدراسیون باید مبلغ ۲ میلیون یورو را به همراه سود تاخیر در پرداخت به حساب شستا واریز کند که حدودا ۶۰ میلیارد تومان می شود. همچنین گفته می‌شد ممکن است اموال فدراسیون شامل ساختمان باشگاه پرسپولیس مصادره شود. 

مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به این خبر واکنش نشان داد و گفت: فغانپور (مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال) تا کنون چنین گزارشی به من نداده است و من در جریان آن نیستم.

وی افزود: ما مطالباتی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و باید پول این شرکت را پرداخت کنیم. به دلیل این که در آن زمان نتوانسته‌ایم مطالبات خود را بگیریم از این شرکت پول قرض کردیم. این شرکت کار ملی کرده و زحمت کشیده است.

کد خبر 569850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha