مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
۰ نفر

عظیم ایران‌نژاد و قدرت باستانی، دوچرخه‌سواران سیرجانی پنجشنبه ۱۳ آذر پس از هفت هزار و ۷۰۰ کیلومتر رکاب‌زنی در نوار مرزی ایران به بندرگناوه در شمال استان بوشهر رسیدند.

عظیم ایران‌نژاد و قدرت باستانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، یکی از دوچرخه‌سواران سیرجانی اظهار کرد: رکاب‌زنی در مسیر هشت هزار کیلومتری از اهواز تا اهواز را با شعار "آشنایی با فرهنگ مرزنشینان و همدلی بین آنها" را از اول خرداد امسال آغاز کردیم.

عظیم ایران‌نژاد افزود: تاکنون ۱۶ استان مرزی کشور به مسافت هفت هزار و ۷۰۰ کیلومتر را رکاب زده‌ایم و ۳۰۰ کیلومتر دیگر به پایان سفر خود به اهواز مانده است. در این مدت استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، مرکزی و رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر از جمله استان‌های مرزی کشور را رکاب زده‌ایم.

دوچرخه‌سواران سیرجانی پس از بندرگناوه و گذر از شهرهای امام حسن و دیلم استان بوشهر با طی مسیر ۳۰۰ کیلومتری تا اهواز به مسیر هشت هزار کیلومتری خود پایان می‌دهند. شهرستان ساحلی و تجاری گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.

کد خبر 569847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha