جلسه هماهنگی برای حضور پرقدرت پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ریاست مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پرسپولیس النصر

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را که برای دومین بار در طی ۳ سال اخیر صورت گرفته است، مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: اکنون پرسپولیس به عنوان نماینده ورزش ایران قلمداد می‌شود و هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی و هم افزایی برای این تیم است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان این که پرسپولیس موفقیت خوبی را به عنوان نماینده ایران در قاره آسیا به ارمغان آورده است، گفت: مجموعه ورزش کشور برای حضور قدرتمندانه این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت لازم را انجام خواهد داد؛ هرچند که نباید از نظر دور داشت حریفانی که از شرق آسیا رقابت می‌کنند، بسیار قدر تمند هستند و امیدوارم با توجه به موفقیت‌هایی که نماینده ایران در این رقابت‌ها داشته است، در فینال هم سربلند باشد.

مهدی علی نژاد تصریح کرد: اقدامات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، شرایط مالی خوبی را در این موقعیت ویژه برای بازیکنان فراهم کرده و  تمدید قرارداد با یحیی گل محمدی از جمله اتفاقات خوب این باشگاه در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

در این جلسه جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرایط کنونی این تیم را در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خوب توصیف کرد و از استمرار تلاش برای تعلیق محرومیت عیسی آل کثیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد و گفت: تشکیل این جلسات می‌توانند به روند رو به رشد این باشگاه کمک کنند، چون تیم پرسپولیس در فینال باشگاه‌های آسیا نماینده ایران است و حمایت ملی می‌خواهد.

محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که این تیم با توجه به حمایت‌های ملی و به خصوص وزارت ورزش و جوانان بتواند به موفقیت در فینال دست یابد.

فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با ابراز رضایت از برگزاری این جلسه اظهار کرد: خوشحالم هستم که این بار جلسه حمایت از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به موقع برگزار می‌شود و باعث امیدواری است که نگاه فراگیر و ملی برای حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: پرسپولیس در شرایط کنونی نماینده ایران است و باید بپذیریم در این شرایط کنونی با توجه به تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، فوتبال می‌تواند نشاط ملی را به ارمغان آورد؛ بنابراین باید همه نماینده ایران را در راستای کسب موفقیت حمایت کنند.

در این جلسه، زارع، نماینده مجلس و رئیس کمیته فوتبال و فوتسال قوه مقننه، هاشمی یکی از مدیران ورزشی شبکه ۳ سیما، طهماسبی، مدیرکل دفتر بین الملل و کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات پرسپولیس پرداختند.

کد خبر 569785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha