فراخوان جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که اعلام جزییات چگونگی برگزاری آن در نشستی که وعده داده شده است، اعلام خواهد شد.

جشنواره فيلم فجر

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام روابط عمومی این رویداد، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی  که در این شرایط دشوار چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته‌اند و نیز اعتلای تولیدات سینمایی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، حمایت از سینمای خلاق و توسعه اقتصاد سینما بهمن ماه ۱۳۹۹ در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می‌شود.
محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره در نشستی در روز شنبه جزییات جشنواره سی و نهم را اعلام خواهد کرد و فراخوان آن در این لینک موجود است.

پیش از این پیش بینی می شد به دلیل شرایط کرونا، جشنواره فیلم فجر به بهار ۱۴۰۰ موکول شود اما با اعلام فراخوان به نظر می رسد ،جشنواره به شیوه خاصی برگزار خواهد شد اما در نهایت باید منتظر ماند تا جزییات و چگونگی برگزاری آن تحت تاثیر کرونا، اعلام شود.

کد خبر 569761

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha