جمعه ۱۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

در گذشته‌های نه چندان دور که هنوز قدرت نیروی الکتریسیته کشف نشده و فناوری ماشینی وارد زندگی انسان نشده بود، اصلاح صورت در آرایشگاه‌ها با ماشین‌های دستی انجام می‌شد.

هرچند امروز هم این امر در برخی موارد انجام می‌شود اما ورود ماشین‌های‌برقی اصلاح صورت‌که قیمت آنها از حدود 40 هزار تومان شروع شده و به حدود 300هزار تومان هم می‌رسد، عملا دستگاه‌های اصلاح صورت دستی را از دور خارج کرده است.

البته برخی از افراد معتقدند ماشین‌های‌برقی اصلاح صورت می‌تواند موجب ایجاد چروک در پوست شود.ماشین‌های برقی امروزی همراه بافناوری پیشرفت کرده و از کارایی‌های متعددی برخوردارند.

برای مثال انواعی از آن وجود دارد که قابلیت اصلاح زیر دوش را فراهم می‌کند. همچنین برخی از این دستگاه‌ها به خودی خود تمیز می‌شوند و نیازی نیست که پس از هر بار استفاده، قطعات برای تمیز شدن از هم باز شوند.

توجه داشته باشید که تیغه‌های ماشین اصلاح صورت پس از مدتی استفاده، کند شده و نیاز به تعویض دارند.

همچنین در هنگام خرید باید به اصل بودن آن توجه کرد زیرا بسیاری از مارک‌های تقلبی با قیمت پایین‌تر در بازار به فروش می‌رسند که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

توجه داشته باشید که در مورد ماشین‌هایی که قابلیت شارژ شدن دارند، باید آنها را به طور کامل شارژ کنید و تا زمانی که شارژ آنها خالی نشده است، ماشین را به برق نزنید.

کد خبر 56973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز