مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس و همکاری مردم ۲ آدم‌ربا در کمتر از ۱۲ ساعت در استان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در میبد، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد گروگانگیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با تلاش بی وقفه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان مهریز شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد با اشاره تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس میبد و مهریز افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگانگیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آنها رها کردند.

فرمانده انتظامی یزد خاطرنشان کرد: گروگانگیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در این مدت پس از ارتکاب آدم ربایی؛ شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 569714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha