معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از عملیات نفسگیر یکصد آتش‌نشان برای مهار حریق مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: بامداد امروز ۱۲ آذرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک سوله در جاده مشهد به گلبهار، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌های اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشخص شد این آتش‌سوزی مهیب که آتش و دود آن از کیلومترها دورتر دیده می‌شد، در داخل یک سوله دوطبقه تولید شیرآلات بهداشتی رخ داده و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌ها و انبارهای مجاور است. بلافاصله آتش‌نشانان از چند جهت با محاصره آتش، عملیات اطفا را آغاز کردند و پس از ساعتی موفق به مهار آن شدند، عملیات لکه‌گیری و کاوش این آتش‌سوزی هم تا حوالی ظهر امروز ادامه داشت.

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: در عملیات اطفا بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان از ۲۵ ایستگاه عملیاتی به همراه خودروهای سبک و سنگین، خودرو توربوفن و همچنین خودروهای لجستیکی بیل مکانیکی و لودر بابکت حضور داشتند. آتش‌نشانان ضمن مهار بموقع آتش از سرایت حریق به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

رضایی با اشاره به اینکه کارخانه دارای بیمه‌نامه آتش‌سوزی بوده ادامه داد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به کسی آسیبی نرسید. علت دقیق وقوع این حریق با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است و آتش‌نشانان، دقایقی قبل پس از ایمن‌سازی کامل محل به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه‌های خود برگشتند.

کد خبر 569663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha