مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

ماموران نیروی انتظامی آستارا ۵۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاسد را کشف و توقیف کردند.

تخم‌مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور آستارا - اردبیل، امروز در بازرسی از یک دستگاه پیکان وانت، ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاسد را کشف کردند و در این رابطه یک متخلف ۲۹ ساله دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: تخم مرغ ها که به‌دلیل بسته‌بندی و حمل غیربهداشتی فاسد شده بود، به شبکه دامپزشکی تحویل داده شد و مردم در خرید فرآورده های دامی، به تاریخ تولید و انقضای آن دقت و در صورت امکان از تخم مرغ های دارای نشان و بسته بندی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: روز گذشته نیز ماموران انتظامی آستارا در ایست بازرسی قلعه محور آستارا - اردبیل از یک دستگاه خودرو نیسان، ۱۶ دستگاه دوچرخه خارجی قاچاق و فاقد مجوز حمل را نیز کشف و توقیف کردند.

وی بیان کرد: ارزش این محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است و متهم ۴۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد و با توجه به زیان قاچاق به اقتصاد و فرهنگ جامعه، پلیس با با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور  پر تردد آستارا - اردبیل از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است.

کد خبر 569649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha