رسانه‌های اسپانیایی از اخراج زیدان خبر داده اند و گزینه محبوبی را هم به عنوان جانشین او معرفی کرده‌اند.

زيدان

به گزارش همشهری آنلاین وضعیت بد رئال در لیگ قهرمانان اروپا و همینطور لالیگا اسپانیا که با چند شکست پیاپی این تیم همراه بوده باعث شده تا خبرهایی در خصوص اخراج زیدان به گوش برشد.

در همین خصوص روزنامه ال‌موندو مادرید از خطر اخراج زیدان از سوی پرز صحبت کردند و از گزینه‌هایی چون رائول یا پوچتینو پرده برداشتند. البته برخی رسانه‌های اسپانیایی هم  رائول را به نیمکت مربیگری رئال مادرید نزدیک تر از پوچتینو دانسته اند.

این در حالی است که زیدان دیشب و بعد از شکست برابر شاختار اوکراین اعلام کرد که استعفاد نخواهد داد و رئال روزهای بدتر از این را هم پشت سر گذاشته است.

من به توانایی و قدرتم اعتقاد دارم. روز دیگری در لالیگا ما خوب نبودیم و باختیم ولی امروز خوب بودیم. باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم چون این فوتبال است. باید به بازی بعدی خود بیاندیشیم. ما امروز سزاوار شکست مقابل شاختار نبودیم.

رئال ۴ بازی دشو.ار پیاپی دارد که میتواند سرنوشت زیدان در این تیم را رقم بزند. دیدار برابر سویا، مونشن گلادباخ، اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو. باید دید زیدان و رئال میتوانند این پیچ خطرناک را رد کنند یا زیزو پس از کسب این همه افتخار مجبور به ترک رئال خواهد شد.

کد خبر 569592

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha