مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

در پی انهدام یک باند که اقدام به گروگانگیری در مناطقی از شرق استان کرمان کرده بود، سه گروگان رها شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم در پی ربایش ۲ مرد جوان و یک مرد میانسال در مناطقی از شرق استان کرمان با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور ۲ شرور مرتبط با این جرائم در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

در این رابطه ماموران پلیس کرمان با اخذ نیابت قضایی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند طی یک عملیات شبانه ۲ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند. در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با اعزام به استان سیستان و بلوچستان و رایزنی با سران طوایف مرتبط با این ۲ متهم موفق شدند سه فرد گرو گرفته شده را آزاد و از مخفیگاه متهمان نیز پنج قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف کنند.

انگیزه متهمان از این گروگان گیری اختلافات مالی و تنش‌های قبلی عنوان شد. همچنین از دیگر جرائم این متهمان می‌توان به چندین فقره آدم ربایی در شرق استان کرمان و زاهدان، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نام برد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 569585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha