مجموع نظرات: ۶
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
۰ نفر

فیلمی از سرریز شدن فاضلاب بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام در خیابان‌های اطراف در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

خیابان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهرستان ایلام به علت نقص در لوله‌های فاضلاب با رهاسازی فاضلاب در خیابان صدای مردم را درآورده است. اکنون بیمارستان میزبان بیماران مبتلا به کرونا است و با توجه به  نگرانی اهالی منطقه اطراف بیمارستان دوچندان شده. با توجه به تایید ماندگاری نسبی خانواده ویروس کرونا در فاضلاب و آب آلوده، لازم است به اهمیت دفع و تصفیه ایمن فاضلاب، به‌ویژه در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب بیمارستانی توجه شود.

ابوالفضل فرامرزی، شهروند ایلامی گفت: چندین سال است که وضعیت لوله‌های فاضلاب بیمارستان مصطفی خمینی قابل تحمل نیست و هم از طرف در اصلی بیمارستان و هم از طرف بخش دیالیز که به بلوار مدرس منتهی می‌شود دچار مشکل است. فاضلاب‌ بیمارستان در خیابان جاری می‌شود و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد.

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید، بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند و این ویروس از طریق فاضلاب می‌تواند انتقال پیدا کند. لاستیک ماشین‌ها فاضلاب را در شهر پخش می‌کند. چند بار این قضیه را به گوش مسئولان بیمارستان و استانداری رساندم، اما هیچ جوابی نگرفتم. توقع داریم خیابان‌های اطراف بیمارستان ضدعفونی شود و این کار انجام نمی‌شود. فاضلاب‌ آلوده بیمارستان باعث نگرانی اهالی منطقه شده است.

طالب کوخازاده، مدیر بیمارستان مصطفی خمینی در این باره گفت: رفع این مشکل به عهده آب و فاضلاب است، اما ما به خاطر سلامت مردم این مشکل را به طور موقت حل کرده‌ایم. هرچند از آب و فاضلاب نیز برای رسیدگی در محل حضور پیدا کردند، توقع بیشتری از آنها می‌رود، زیرا این معضل مربوط به حوزه کاری آنها است. ان‌شاءالله مشکل به‌زودی به طور کامل رفع می‌شود.

کد خبر 569582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha