محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در دولت ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد معتقد است که اگر اصلاح‌طلبان به فکر حل مشکلات کشور هستند، می‌توانند یک نامزد انقلابی و ولایت‌مدار انتخاب کرده و برای انتخابات آینده از او حمایت کنند.

محمدحسن قدیری ابیانه

به گزارش همشهذی آنلاین به نقل از اعتماد، این فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید «خاتمی می‌تواند در حمایت از نامزدی تکرار کند، اما رای مردم را نمی‌تواند جمع کند، زیرا اصلاح‌طلب‌ها خودشان هم می‌دانند که به وسیله روحانی اعتبارشان زیر سوال رفته است».

این اظهارات امادرحالی مطرح شده که این چهره سیاسی اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری در ادامه به وضعیت جناح راست نیز در انتخابات پیش‌رو پرداخته در اظهاراتی، با ادعایی فراتر از گمانه‌زنی‌های مرسوم این روزها،با قطعیت از کاندیداتوری علی لاریجانی سخن گفته است.

قدیری ابیانه به باشگاه خبرنگاران گفته است: «او قطعا یکی از نامزدهاست و اگرچه الان استقبالی از او وجود ندارد، اما ممکن است که شرایط افکار عمومی تغییر کند و در گذر زمان نحوه مواجهه او با مشکلات و پاسخگویی درباره عملکردش درگذشته و نشان دادن یک رویکرد ولایت‌مدارانه و جذب آرای نیروهای انقلاب شرایط را برایش تسهیل کند.

به گفته او، اگر لاریجانی نتواند نیروهای انقلاب را نسبت به نامزدی خودش قانع کند موفقیتی نخواهد داشت؛ کما اینکه عملکرد او در ماجرای برجام و تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام یکی از نقاط ضعف او بود.

کد خبر 569535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha